Case indienen

Customer Data Awards 2023

Om kans te maken op een DDMA Customer Data Award is het belangrijk dat cases in de juiste categorieën worden ingezonden. Er zijn in totaal drie categorieën. Welke categorie het beste bij jouw case past, hangt af van de jaarlijkse omzet van je organisatie en de scope van je case.

Kies een categorie

Enterprise

De Enterprise categorie is geschikt voor corporate organisaties die het gebruik van data & analytics in hun gehele bedrijfsvoering hebben geïmplementeerd, om zo de klantdialoog te verbeteren.

Geschikt voor een omzet van 100 miljoen of meer.

Case indienen

Let op: de adverteerder/opdrachtgever staat altijd op het podium bij zowel de presentatie van de cases als de uitreiking van de award.

SME

De SME (Small & Medium-sized enterprise) categorie is geschikt voor organisaties die qua bedrijfsgrootte en omzet onder de grens van corporate organisaties vallen. Ook hier gaat het om organisaties die het gebruik van data & analytics binnen nagenoeg de gehele bedrijfsvoering hebben geïmplementeerd.

Geschikt voor een jaarlijkse omzet van minder dan 100 miljoen.

Case indienen

Let op: de adverteerder/opdrachtgever staat altijd op het podium bij zowel de presentatie van de cases als de uitreiking van de award.

Challenger Award

Deze categorie is geschikt voor organisaties (SME en Enterprise) die het gebruik van data nog niet integraal binnen het marketingdomein hebben kunnen implementeren, maar wel echt impact hebben laten zien op één onderdeel of een klein aantal onderdelen binnen hun organisatie.

Case indienen

Let op: de adverteerder/opdrachtgever staat altijd op het podium bij zowel de presentatie van de cases als de uitreiking van de award.

Belangrijke data

21 september 2023
Deadline inzending cases

5 oktober 2023
Bekendmaking pre-nominaties aan de inzenders

10 oktober 2023
Online presentaties van pre-nominaties aan de jury tijdens een jurydag.

12 oktober 2023
Bekendmaking definitieve genomineerden

2 november 2023
Jurydag live op het DDMA-kantoor met presentaties van genomineerden aan de jury

7 november 2023
De genomineerden presenteren hun cases tijdens een speciale online talkshow: De Beste Customer Data Cases van 2023.

30 november 2023
De bekendmaking van de winnaars en de uitreiking van de Awards tijdens DDMA NEXT

Jury Customer Data Award 2023

Arnold van het Nederend

Director Customer Interaction KPN

Ceesjan de Vos

Marketing en Sales Manager Ternair Marketing Cloud

Ewout Vis

Interim data & analytics manager Ewout Vis Data & Analytics

Lisette Gouda

CoE Lead Marketing Automation ANWB (Afdeling Customer Analytics)

Bas Karsemeijer

Co-founder DataOps House & ShelfSupervisor

Arnold van het Nederend

Director Customer Interaction KPN

Ceesjan de Vos

Marketing en Sales Manager Ternair Marketing Cloud

Ewout Vis

Interim data & analytics manager Ewout Vis Data & Analytics

Lisette Gouda

CoE Lead Marketing Automation ANWB (Afdeling Customer Analytics)

Bas Karsemeijer

Co-founder DataOps House & ShelfSupervisor

Arnold van het Nederend

Director Customer Interaction KPN

Ceesjan de Vos

Marketing en Sales Manager Ternair Marketing Cloud

Ewout Vis

Interim data & analytics manager Ewout Vis Data & Analytics

Lisette Gouda

CoE Lead Marketing Automation ANWB (Afdeling Customer Analytics)

Bas Karsemeijer

Co-founder DataOps House & ShelfSupervisor
Contact

Voor vragen over het inzenden van een case voor de DDMA Dutch Customer Data Award 2022, kun je contact opnemen met DDMA:

E-mail: evenementen@ddma.nl
Telefoonnummer: 020 452 84 13