Categorie

Innovation

Deze categorie is bedoeld voor organisaties die een specifieke innovatieve data-oplossing hebben bedacht voor één of een aantal onderdelen van de organisatie.

Procedure & Format

Doorloop om een case in te zenden de volgende stappen:

  1. Vraag het inzendingsformat aan.
    Format aanvragen
  2. Vul het inzendingsformat in.
  3. Upload het format via onderstaand formulier.

Let op: de adverteerder/opdrachtgever staat altijd op het podium bij zowel de presentatie van de cases als de uitreiking van de award.

Registratie voor de DDMA Customer Data Awards 2024 is gesloten. Je kunt je wel nog gratis aanmelden voor de Digital Talk: De Beste Customer Data Cases van 2024, waar de genomineerde organisaties (binnenkort bekend) hun case uitgebreid toelichten.

Eigenschappen van cases die kans maken

  • Data en analytics zijn gebruikt om één onderdeel binnen de organisatie te optimaliseren. Dit kan gaan om een kanaal, zoals een website, app of nieuwsbrief. Of verbeteringen binnen een ander gekozen domein, bijvoorbeeld verhoogde conversieratio’s binnen een aankoopproces of een andere afgebakende toepassing binnen de journey.
  • Data en systemen wordt gecombineerd en op een creatieve, innovatieve manier ingezet.
  • Meetbare resultaten en vooruitgang

Belangrijke data

24 september 2024
Deadline inzending cases

8 oktober 2024
Bekendmaking pre-nominaties aan de inzenders

15 oktober 2024
Online presentaties van pre-nominaties aan de jury tijdens een jurydag.

17 oktober 2024
Bekendmaking definitieve genomineerden

5 november 2024
Jurydag live op het DDMA-kantoor met presentaties van genomineerden aan de jury

12 november 2023
Online Digital Talk met presentaties van de genomineerden

28 november 2024
De bekendmaking van de winnaars en de uitreiking van de Awards tijdens DDMA NEXT

Bedankt voor je interesse, helaas zijn de inzendingen gesloten.
De winnaars worden op 28 november bekend gemaakt, in Capital C in Amsterdam.