NIEUWS

Lees je hier in onder andere op de aankomende sprekers, profiteer van tips voor deelname aan de awards en blijf op de hoogte van het laatste nieuws over de Customer Data Awards.

Alles
Blog
Interviews
Nieuws
Inschrijving DDMA Customer Data Awards 2024 geopend
Nieuws

Inschrijving DDMA Customer Data Awards 2024 geopend

Eneco en Omoda winnen de DDMA Customer Data Awards 2023
Nieuws

Eneco en Omoda winnen de DDMA Customer Data Awards 2023

Eneco, Louwman, Omoda en Het Concertgebouw genomineerd voor de DDMA Customer Data Awards 2023
Nieuws

Eneco, Louwman, Omoda en Het Concertgebouw genomineerd voor de DDMA Customer Data Awards 2023

Inschrijving DDMA Customer Data Awards 2023 geopend
Nieuws

Inschrijving DDMA Customer Data Awards 2023 geopend

Rabobank wint de DDMA Customer Data Award 2022, Vattenfall sleept Data Challenger Award binnen, Leen Bakker wint publieksprijs
Nieuws

Rabobank wint de DDMA Customer Data Award 2022, Vattenfall sleept Data Challenger Award binnen, Leen Bakker wint publieksprijs

De kracht van data in de customer journey
Interviews

De kracht van data in de customer journey

Zo maken we met data de toekomst mooier: een interview met Kees Groenewoud (Cmotions)
Interviews

Zo maken we met data de toekomst mooier: een interview met Kees Groenewoud (Cmotions)

Leen Bakker, Rabobank en Randstad genomineerd voor DDMA Customer Data Award 2022
Nieuws

Leen Bakker, Rabobank en Randstad genomineerd voor DDMA Customer Data Award 2022

Inzendingen Customer Data Award 2022 geopend
Nieuws

Inzendingen Customer Data Award 2022 geopend

Waarom je vandaag nog aan de slag moet met je datastrategie – 3 bouwstenen voor een duurzame datastrategie
Blog

Waarom je vandaag nog aan de slag moet met je datastrategie – 3 bouwstenen voor een duurzame datastrategie

Je doelgroep bereiken en succesvol adverteren in een cookieloze wereld? Dat kan nog steeds
Blog

Je doelgroep bereiken en succesvol adverteren in een cookieloze wereld? Dat kan nog steeds

Wouter van Gils (Cmotions): “Tekstuele data-analyse geeft meer inzicht in waarom klanten met je communiceren”
Interviews

Wouter van Gils (Cmotions): “Tekstuele data-analyse geeft meer inzicht in waarom klanten met je communiceren”

Terugblik 2022

Customer Data Award 2022

Op 1 december 2022 organiseerden DDMA de DDMA Customer Data Award. Als winnaars uit de bus kwamen Rabobank (Customer Data Award), Vattenfall (Data Challenger Award) en Leen Bakker (Publieksprijs).

Bekijk de terugblik 2022