Customer Data Awards
To main content To navigation
  • Home
  • Over ons
    • De Awards
    • Jury
  • Nieuws
  • Sponsoren
  • Digital Talk en Uitreiking
  • Terugblik 2022
    • Terugblik 2021
    • Terugblik 2020
    • Terugblik 2019
  • Zoekresultaten

Google

Gepost op 9 november 2021 te 3:30 pm.

Geschreven door marco

Digitaal adverteren krijgt een nieuwe vorm door privacy-gedreven veranderingen. Mede hierdoor investeren veel bedrijven in first-party data en directe relaties met klanten.

We zien dat bedrijven die first-party data effectief gebruiken in hun marketing, hun klanten relevantere ervaringen bieden en zowel omzet- als efficiƫntievoordelen rapporteren.

De Customer Data Awards belichten en erkennen de beste voorbeelden van datagedreven marketing cases. Daarom zijn we trots om de Customer Data Awards te sponsoren.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

en ontvang alle updates over de Customer Data Awards in je mailbox

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
DDMA logo
DDMA

WG plein 185
1054 SC Amsterdam

T 020 4528413
E info@ddma.nl

Over de Customer Data Awards
  • Over ons
  • Nieuws
  • Sponsoren
  • Terugblik 2019
  • Terugblik 2020
  • Terugblik 2021
  • Terugblik 2022
Award
  • Awards
  • Aanvraag inzendingsformulier
  • Jury
  • Uitreiking
Copyright © DDMA 2023
  • Privacy Statement