Customer Data Awards
To main content To navigation
  • Home
  • Over ons
    • De Awards
    • Jury
  • Nieuws
  • Sponsoren
  • Digital Talk en Uitreiking
  • Terugblik 2022
    • Terugblik 2021
    • Terugblik 2020
    • Terugblik 2019
  • Zoekresultaten

Xebia

Gepost op 22 november 2022 te 2:15 pm.

Geschreven door marco

Data optimaal benutten verdient een prijs. Daarom ondersteunen wij van harte de DDMA Customer Data Award.

Nadat GoDataDriven tien jaar geleden als data-en-AI consultancyboutiek vanuit Xebia ontstond, bundelen beide organisaties hun krachten weer. Per 1 januari gaat GoDataDriven dan ook verder als Xebia. Hiermee levert Xebia naast hoogwaardige diensten op het gebied van software-ontwikkeling, cloud en digitale strategie, nu ook waardevolle oplossingen met data en AI.

Xebia. Creating Digital Leaders.

Cmotions

Gepost op 20 oktober 2021 te 5:03 pm.

Geschreven door marco

Mensen, organisaties en markten zijn allemaal in beweging en ondergaan voortdurend veranderingen. Organisaties die ook in de toekomst succesvol willen zijn, volgen deze bewegingen, verklaren ze en weten deze zo mogelijk te voorspellen. Cmotions gaat aan de slag met deze data en verbindt talent en technologie slim met elkaar zodat organisaties in kunnen blijven spelen op (toekomstige) klantbewegingen.

De Customer Data Awards geeft een podium aan organisaties die met de inzet van data en technologie het leven van mensen verrijkt en makkelijker maakt. Wat essentieel is voor een betere toekomst. Daarom ondersteunen wij de Customer Data Awards en helpen wij onze opdrachtgevers bij het creëren van een betere toekomst.

PRDCT | empowering marketers, liberating data

Gepost op 1 oktober 2021 te 2:00 pm.

Geschreven door marco

Het PRDCT Customer Data Platform helpt marketing, ontzorgt IT en geeft de juiste inzichten in performance, data kwaliteit en wie jouw klanten zijn. Wij zorgen ervoor dat alle historische klantdata bij elkaar komt en beschikbaar is.
Op basis van de juiste inzichten kun je zelf audiences maken, campagnes automatiseren en segmenten gebruiken in alle kanalen en martech systemen.
Customer Data is deel van ons DNA en dat hebben we absoluut gemeen met de DDMA Customer Data Award.

Springbok

Gepost op 26 juli 2021 te 1:51 pm.

Geschreven door membership

Customer data is hét uitgangspunt bij de programma’s die wij dagelijks voor en met onze klanten ontwikkelen. Met als hoofddoel een (aantoonbare) groei van waarde van en voor de klant. Strategie, data, tech, content en creatie zijn hierin key. Allemaal vakgebieden die in onze geïntegreerde aanpak van customer marketing terugkomen.

GeoMarktprofiel

Gepost op 1 juni 2021 te 11:59 am.

Geschreven door Bo van den Bosch

De DDMA Customer Data Award stimuleert het succesvol toepassen van klantdata. GeoMarktprofiel helpt organisaties om hierin betere, datagedreven beslissingen te maken dankzij landelijke segmentatie data. Hiermee kan elke klantervaring in de customer journey nog persoonlijker worden gemaakt en de klantwaarde worden verhoogd.

EDM

Gepost op 1 juni 2021 te 11:58 am.

Geschreven door Bo van den Bosch

Dagelijks ondersteunen wij organisaties met oplossingen op het snijvlak van data en technologie. Zo bieden wij onze klanten nieuwe inzichten in de eigen data, zorgen wij ervoor dat zij deze informatie succesvol kunnen toepassen en bereiden wij hen voor op een klant(data) gedreven toekomst. Door onze passie voor data voelen wij ons extra verbonden met de DDMA Customer Data Award.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

en ontvang alle updates over de Customer Data Awards in je mailbox

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
DDMA logo
DDMA

WG plein 185
1054 SC Amsterdam

T 020 4528413
E info@ddma.nl

Over de Customer Data Awards
  • Over ons
  • Nieuws
  • Sponsoren
  • Terugblik 2019
  • Terugblik 2020
  • Terugblik 2021
  • Terugblik 2022
Award
  • Awards
  • Aanvraag inzendingsformulier
  • Jury
  • Uitreiking
Copyright © DDMA 2023
  • Privacy Statement