Pega
Xebia
Data optimaal benutten verdient een prijs. Daarom ondersteunen wij van harte de DDMA Customer Data Award.
Nadat GoDataDriven tien jaar geleden als data-en-AI consultancyboutiek vanuit Xebia ontstond, bundelen beide organisaties hun krachten weer. Per 1 januari gaat GoDataDriven dan ook verder als Xebia. Hiermee levert Xebia naast hoogwaardige diensten op het gebied van software-ontwikkeling, cloud en digitale strategie, nu ook waardevolle oplossingen met data en AI.
Xebia. Creating Digital Leaders.
Digitaal adverteren krijgt een nieuwe vorm door privacy-gedreven veranderingen. Mede hierdoor investeren veel bedrijven in first-party data en directe relaties met klanten.
We zien dat bedrijven die first-party data effectief gebruiken in hun marketing, hun klanten relevantere ervaringen bieden en zowel omzet- als efficiëntievoordelen rapporteren.
De Customer Data Awards belichten en erkennen de beste voorbeelden van datagedreven marketing cases. Daarom zijn we trots om de Customer Data Awards te sponsoren.
Cmotions
Mensen, organisaties en markten zijn allemaal in beweging en ondergaan voortdurend veranderingen. Organisaties die ook in de toekomst succesvol willen zijn, volgen deze bewegingen, verklaren ze en weten deze zo mogelijk te voorspellen. Cmotions gaat aan de slag met deze data en verbindt talent en technologie slim met elkaar zodat organisaties in kunnen blijven spelen op (toekomstige) klantbewegingen.
De Customer Data Awards geeft een podium aan organisaties die met de inzet van data en technologie het leven van mensen verrijkt en makkelijker maakt. Wat essentieel is voor een betere toekomst. Daarom ondersteunen wij de Customer Data Awards en helpen wij onze opdrachtgevers bij het creëren van een betere toekomst.
PRDCT | empowering marketers, liberating data
Het PRDCT Customer Data Platform helpt marketing, ontzorgt IT en geeft de juiste inzichten in performance, data kwaliteit en wie jouw klanten zijn. Wij zorgen ervoor dat alle historische klantdata bij elkaar komt en beschikbaar is.
Op basis van de juiste inzichten kun je zelf audiences maken, campagnes automatiseren en segmenten gebruiken in alle kanalen en martech systemen.
Customer Data is deel van ons DNA en dat hebben we absoluut gemeen met de DDMA Customer Data Award.
Springbok
Customer data is hét uitgangspunt bij de programma’s die wij dagelijks voor en met onze klanten ontwikkelen. Met als hoofddoel een (aantoonbare) groei van waarde van en voor de klant. Strategie, data, tech, content en creatie zijn hierin key. Allemaal vakgebieden die in onze geïntegreerde aanpak van customer marketing terugkomen.
GeoMarktprofiel
De DDMA Customer Data Award stimuleert het succesvol toepassen van klantdata. GeoMarktprofiel helpt organisaties om hierin betere, datagedreven beslissingen te maken dankzij landelijke segmentatie data. Hiermee kan elke klantervaring in de customer journey nog persoonlijker worden gemaakt en de klantwaarde worden verhoogd.
EDM
Dagelijks ondersteunen wij organisaties met oplossingen op het snijvlak van data en technologie. Zo bieden wij onze klanten nieuwe inzichten in de eigen data, zorgen wij ervoor dat zij deze informatie succesvol kunnen toepassen en bereiden wij hen voor op een klant(data) gedreven toekomst. Door onze passie voor data voelen wij ons extra verbonden met de DDMA Customer Data Award.