Customer Data Awards
To main content To navigation
  • Home
  • Over ons
    • De Awards
    • Jury
  • Nieuws
  • Sponsoren
  • Case indienen
  • Uitreiking
  • Terugblik 2022
    • Terugblik 2021
    • Terugblik 2020
    • Terugblik 2019
  • Zoekresultaten

Xebia

Gepost op 22 november 2022 te 2:15 pm.

Geschreven door marco

Data optimaal benutten verdient een prijs. Daarom ondersteunen wij van harte de DDMA Customer Data Award.

Nadat GoDataDriven tien jaar geleden als data-en-AI consultancyboutiek vanuit Xebia ontstond, bundelen beide organisaties hun krachten weer. Per 1 januari gaat GoDataDriven dan ook verder als Xebia. Hiermee levert Xebia naast hoogwaardige diensten op het gebied van software-ontwikkeling, cloud en digitale strategie, nu ook waardevolle oplossingen met data en AI.

Xebia. Creating Digital Leaders.

The Data Agency

Gepost op 17 oktober 2022 te 4:33 pm.

Geschreven door marco

The Data Agency helpt organisaties te groeien, door de kracht van data beter te benutten. Wij werken voor vele marktleidende organisaties in West-Europa met onze diensten op het snijvlak van data, technologie en analyse.

We zijn al jarenlang actief betrokken bij de DDMA en de Customer Data Award. De cases van de Customer Data Award tonen aan hoe organisaties het rendement op hun klantdata verhogen door innovatieve oplossingen toe te passen. Een onderwerp waar wij dagelijks onze klanten in ondersteunen.

Google

Gepost op 9 november 2021 te 3:30 pm.

Geschreven door marco

Digitaal adverteren krijgt een nieuwe vorm door privacy-gedreven veranderingen. Mede hierdoor investeren veel bedrijven in first-party data en directe relaties met klanten.

We zien dat bedrijven die first-party data effectief gebruiken in hun marketing, hun klanten relevantere ervaringen bieden en zowel omzet- als efficiëntievoordelen rapporteren.

De Customer Data Awards belichten en erkennen de beste voorbeelden van datagedreven marketing cases. Daarom zijn we trots om de Customer Data Awards te sponsoren.

Cmotions

Gepost op 20 oktober 2021 te 5:03 pm.

Geschreven door marco

Mensen, organisaties en markten zijn allemaal in beweging en ondergaan voortdurend veranderingen. Organisaties die ook in de toekomst succesvol willen zijn, volgen deze bewegingen, verklaren ze en weten deze zo mogelijk te voorspellen. Cmotions gaat aan de slag met deze data en verbindt talent en technologie slim met elkaar zodat organisaties in kunnen blijven spelen op (toekomstige) klantbewegingen.

De Customer Data Awards geeft een podium aan organisaties die met de inzet van data en technologie het leven van mensen verrijkt en makkelijker maakt. Wat essentieel is voor een betere toekomst. Daarom ondersteunen wij de Customer Data Awards en helpen wij onze opdrachtgevers bij het creëren van een betere toekomst.

PRDCT | empowering marketers, liberating data

Gepost op 1 oktober 2021 te 2:00 pm.

Geschreven door marco

Het PRDCT Customer Data Platform helpt marketing, ontzorgt IT en geeft de juiste inzichten in performance, data kwaliteit en wie jouw klanten zijn. Wij zorgen ervoor dat alle historische klantdata bij elkaar komt en beschikbaar is.
Op basis van de juiste inzichten kun je zelf audiences maken, campagnes automatiseren en segmenten gebruiken in alle kanalen en martech systemen.
Customer Data is deel van ons DNA en dat hebben we absoluut gemeen met de DDMA Customer Data Award.

Springbok

Gepost op 26 juli 2021 te 1:51 pm.

Geschreven door membership

Customer data is hét uitgangspunt bij de programma’s die wij dagelijks voor en met onze klanten ontwikkelen. Met als hoofddoel een (aantoonbare) groei van waarde van en voor de klant. Strategie, data, tech, content en creatie zijn hierin key. Allemaal vakgebieden die in onze geïntegreerde aanpak van customer marketing terugkomen.

GeoMarktprofiel

Gepost op 1 juni 2021 te 11:59 am.

Geschreven door Bo van den Bosch

De DDMA Customer Data Award stimuleert het succesvol toepassen van klantdata. GeoMarktprofiel helpt organisaties om hierin betere, datagedreven beslissingen te maken dankzij landelijke segmentatie data. Hiermee kan elke klantervaring in de customer journey nog persoonlijker worden gemaakt en de klantwaarde worden verhoogd.

EDM

Gepost op 1 juni 2021 te 11:58 am.

Geschreven door Bo van den Bosch

Dagelijks ondersteunen wij organisaties met oplossingen op het snijvlak van data en technologie. Zo bieden wij onze klanten nieuwe inzichten in de eigen data, zorgen wij ervoor dat zij deze informatie succesvol kunnen toepassen en bereiden wij hen voor op een klant(data) gedreven toekomst. Door onze passie voor data voelen wij ons extra verbonden met de DDMA Customer Data Award.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

en ontvang alle updates over de Customer Data Awards in je mailbox

DDMA logo
DDMA

WG plein 185
1054 SC Amsterdam

T 020 4528413
E info@ddma.nl

Over de Customer Data Awards
  • Tickets
  • Nieuws
  • Sponsoren
  • Terugblik 2019
  • Terugblik 2020
  • Terugblik 2021
Award
  • Awards
  • Case inzenden
  • Jury
  • Criteria
Copyright © DDMA 2023
  • Privacy Statement