Customer Data Awards

Enterprise

Op deze pagina vind je alles over het inzenden van een case in de categorie Enterprise.

Procedure & Format

Om de jurering eerlijk, eenvoudig en overzichtelijk te houden, vragen we je de case in te dienen aan de hand van een uitgewerkte format volgens een specifieke procedure. Wil je een case indienen? Vraag dan eerst het format aan.

Format aanvragen

Als je het format hebt ingevuld, kun je het hierna uploaden via onderstaand formulier.

Let op: de adverteerder/opdrachtgever staat altijd op het podium bij zowel de presentatie van de cases als de uitreiking van de award.

 

Over deze categorie

De Enterprise categorie is geschikt voor corporate organisaties die het gebruik van data & analytics in hun gehele bedrijfsvoering hebben geïmplementeerd, om zo de klantdialoog te verbeteren. Of het nou gaat om online, fysieke winkels of andere vormen van klantcontact. Organisaties bestaan mogelijk als onderdeel van een groter bedrijf dat in meerdere landen is gevestigd.

Organisatiegrootte:

  • Jaarlijkse omzet: 100 miljoen of meer

Belangrijke data

21 september 2023
Deadline inzending cases

5 oktober 2023
Bekendmaking pre-nominaties aan de inzenders

10 oktober 2023
Online presentaties van pre-nominaties aan de jury tijdens een jurydag.

12 oktober 2023
Bekendmaking definitieve genomineerden

2 november 2023
Jurydag live op het DDMA-kantoor met presentaties van genomineerden aan de jury

7 november 2023
De genomineerden presenteren hun cases tijdens een speciale online talkshow: De Beste Customer Data Cases van 2023.

30 november 2023
De bekendmaking van de winnaars en de uitreiking van de Awards tijdens DDMA NEXT

Bedankt voor je interesse, helaas zijn de inzendingen gesloten.
De bekendmaking van de winnaars zal tijdens DDMA NEXT op 30 november in Capital C in Amsterdam worden gedaan.